Kopriva - drugi dio


- cijeli tekst je prenes u izvornom obliku iz poruke koje sam dobila na e-mail adresu, autor nije naveden


"Kopriva smanjuje osjetljivost na prehladu i pomaže kod reumatizma i gihta. Jedna moja pacijentica je patila od išijasa. Bila je pod medicinskom njegom 3 godine. Nakon toga, što je počela raditi kupke sa koprivom (200 gr koprive na jednu kupku), ozdravila je u roku 6 mjeseci.

Jedna gospođa, stara 50 godina, imala je tako tanku kosu, da je morala nositi periku. Njoj sam preporučio da pere kosu sa posebnom smjesom, napravljenom od čaja od koprive i koncentrata korijena koprive. Poslušala je moj savjet i njezina kosa je sa svakim tjednom postajala sve gušća.

Za zdravlje kose je vrlo dobrotvorna tinktura od koprive, koju je lako napraviti od korijena koprive, koju ćete iskopati u proljeće ili jesen. I ja svaki dan nanosim ovu tinkturu na vlasište - čak i kada putujem, nosim ju sa sobom. Vrijedi truda - nemam perut, a moja kosa je gusta, mekana i sjajna.

Kopriva je jako korisna za bolesti krvnih žila, na primjer, Birgerovu bolest. Mnoge osobe bi mogle izbeči amputaciju noge, ako bi počele sa kupkom od koprive na vrijeme. Svaki grč, bilo gdje da se pojavio, ukazuje na lošu cirkulaciju. Kod takvih simptoma preporučuje se kupka sa koprivom.

Kupka se također preporučuje kod koronarne bolesti srca. Uđite u kadu i okupajte područje srca sa toplim čajem od koprive. Dok to radite, nježno masirajte područje srca.

Jednom mi se obratila 50-godišnja žena iz Bavarske. Žena je već 28 godina imala fistulu, koja joj je donosila veliku bol. Fistula se nalazila na jagodici lica, i operacije nije bila moguća. Po mojoj preporuci, žena je počela brati mladu koprivu i praviti čaj. Pila je 3 čaše čaja od koprive dnevno sa 1 žličicom švedske grančice. Napisala je slijedeće: "Točno nakon 2 tjedna fistula je nestala i bila sam bez bolova. Fistula se nikada nije vratila."

Sa zadovoljstvom iznova i iznova čujem iskustva ljudi, kojim je pomogla kopriva. Nedavno dobio sam jedno pismo. Jedna gospođa je pisala o tome, kako joj je pomogao čaj od koprive. "Ne samo da sam se riješila kroničnog umora. Nestali su žuljeve i gljivice na nogama!" Druga žena je napisala, da se konačno riješila ekcema. Takva pisma su zrake nade u mojem životu. To je potvrda toga, da ljekovite biljke zaista pomažu, samo se trebamo obratiti njima!

Jednom mi je došao jedan stariji gospodin. Prije 3 godine prebolio je gripu, nakon čega je imao strašnu glavobolju. Nikakvi lijekovi nisu pomagali. Čak niti injekcije protiv glavobolje nisu bile korisne. S vremenom, glavobolja je postajala sve gora, a čovjek je razmišljao o suicidu. Preporučio sam mu da pije dvije i pol litre čaja od koprive dnevno. Nakon 4 dana čovjek je nazvao i rekao, da se osjeća bolje nego ikad u životu!
Još jedan citat iz pisma:"Mnogo sam Vam zahvalan na pomoći. Već 19 godina patim od čudne bolesti. Bio sam kod puno liječnika, ali nitko nije mogao reći, što nije u redu sa mnom. Prije tjedan dana počeo sam piti čaj od koprive, i moja je bolest nestala na misteriozan način, kao da nisam nikada bio bolestan!"

Upotreba ljekovitog bilja i njihovih pripravaka najstariji je oblik medicine. Danas u većem dijelu svijeta, liječenje ljekovitim biljem koristi se kao najvažniji način liječenja. Mnogi suvremeni lijekovi neposredno ili u djelomično promijenjenom obliku potječu od ljekovitih biljaka. U cijelom svijetu koristi se oko 20 000 ljekovitih biljaka, a od toga 1100 dobro je istraženo.